Subject: Ed: Terviseameti juhtimissüsteemi sertifitseerimisest
From: "Jelena Pipper" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 14:32:55 +0300

Lp RTK

Palun registreerida sissetulnud ja väljaläinud e- kiri DHS’s.

Suured tänud

Lugupidamisega

Jelena Pipper

kvaliteedispetsialist

üldosakond

+372 5568 9895

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Saatja: Jelena Pipper
Saatmisaeg: reede, 30. mai 2025 14:28
Adressaat: 'Evelin Kurmiste' <[email-masked]>
Koopia: Mait Kask <[email-masked]>; Anni Verk
<[email-masked]>
Teema: Vs: Terviseameti juhtimissüsteemi sertifitseerimisest
Tähtsus: Kõrge

Lp Evelin Kurmiste

Tänan Teid saadetud e- kirja eest!

Terviseameti sertifitseerimisauditi I etapi läbiviimise kuupäevaks sobib
04.06.2025.

Terviseameti Tallinna kontoris, Paldiski mnt 81, A- hooneosa, IV korrusel
ruum nr 440 Viplala ajaperioodiks 9:00-17:00 on sertifitseerimisauditi I
etapi läbiviimiseks broneeritud (sh ruum võimaldab korraldada
hübriidkoosoleku).

Auditirühma koosseis Evelin Kurmiste ja Anni Verk sobib.

Meie eesmärk on olla koosolekul ettevalmistatud ja tulemuslik, selleks
vajalik teada:

*	Terviseameti esindajad, kelle kohal olek on vajalik
*	Täpseima kohapealse visiidi ajakava, millal planeeritakse pausid,
mis on kindlaksmääratud ala teemad, kas peab olema tagatud eraldi
dokumenteerimine

Kas sertifitseerimisauditil oodatud osalejatel on võimalik osaleda  vaid
füüsiliselt ruumis viibides või veebikoosoleku lingi kaudu?

Ameti poolt on tagatud koosolekul osalejatele vesi, kohv, tee, suhkur ning
piim. Pudelivee asemel kasutatakse kannuga kraanivett.

Lugupidamisega

Jelena Pipper

kvaliteedispetsialist

üldosakond

+372 5568 9895

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Evelin Kurmiste <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 29. mai 2025 13:12
Adressaat: Jelena Pipper <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Mait Kask <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Anni Verk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Terviseameti juhtimissüsteemi sertifitseerimisest

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud ettevõtte esindajad!

Oleme varasemalt kokku leppinud Terviseameti sertifitseerimisauditi I
etapi läbiviimise kuupäevaks 04.06.2025. Palun kinnitust, et kuupäev on
endiselt sobiv. Samuti rääkisime varasemalt, et ka I etapi auditi viime
läbi kohapealse auditina, mis tähendab, et oleme planeerinud auditiks
tulla Terviseameti Tallinna kontorisse. Kas auditi alguseks sobib 09:00?

Kui on selgunud, et kuupäev või ka kohapealne audit enam mingil põhjusel
ei sobi, andke mulle palun märku. Vajadusel oleme valmis auditi läbi viima
ka nn kaugauditina dokumentide baasil. Sellisel juhul anname omaltpoolt
märku milliseid dokumente soovime ette saada, et 04.06.2025 kaugaudit
dokumentide baasil läbi viia. Auditi I etapi eesmärk on hinnata
Terviseameti valmisolekut auditi II etapi läbiviimiseks.

Auditit viin läbi mina koos kolleegiga, Anni Verk. Palun kinnitage ka
auditirühma sobivust.

Kui on küsimusi seoses auditi I etapi, auditirühma või mõne muu auditit
puudutava teema kohta, andke mulle palun märku.

Lugupidamisega

Evelin Kurmiste

Sertifitseerimisdivisjoni juht

+ 372 56 891 475 |   <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

AS Metrosert

Teaduspargi 8 | 12618 Tallinn

 <http://www.metrosert.ee/> www.metrosert.ee